top of page
  • Kontakt os pÃ¥ telefon
  • Kontakt os pÃ¥ mail
  • Book et møde
  • Beliggenhed
  • Besøg vores Facebook
  • Besøg vores Instagram

SØGER I KONTORER TIL

DEN MINDRE

VIRKSOMHED?

PLADS TIL 2-3 PERSONER

SØGER DU KONTOR ELLER KONTORLOKALER

DER DÆKKER DINE BEHOV, SÅ ER SINO OFFICEHOTEL SVARET

Hos os er et kontor ikke bare et kontor. Vi tror på, at gode omgivelser giver gode resultater. Derfor er alle vores kontorer lyse og nyistandsatte.

 

​Vores lejemål er fordelt på 2 etager med receptionen i centrum og med masser af plads uden for kontorerne, som er udnyttet med lækre loungemiljøer naturligvis med Wi-Fi. Her kan du altid slå dig ned og tage en pause, drikke en kop kaffe fra vores automater eller holde et uformelt møde.

 

Vi skaber de ideelle rammer for dig og din virksomhed, og hvis du har brug for et større eller flere kontorer i samme hus, i takt med at din virksomhed udvikler sig, så sørger vi for det.

 

​SINO Ejendomsselskab i Brøndby har også plads til den store virksomhed med mange medarbejdere. Så når din virksomhed vokser sig stor, har vi mulighed for at tilbyde dig større kontorlokaler i en af vores andre ejendomme, endda i samme nærområde som Kontorhotellet. Tæt på motorvej og offentlig transport samt fitnesscenter, indkøbsmuligheder, restauranter og caféer.

 

​​Du tager dig af din virksomhed – vi tager os af dig og dine medarbejdere.

_SJO9970_edited.jpg

Mindre virksomhed

Fra 18m2 til 2-3 personer

Er du lige startet, eller er du en mindre virksomhed med få medarbejdere?

I huslejen hos indgår bl.a.:

  • Reception

  • Parkering

  • Kaffeautomat

  • Mødelokaler

  • Fælles arrangementer

  • Mulighed for frokost

  • Rengøring

  • Posthåndtering

  • Internet

  • Alarm

  • Driftsudgifter

  • Og meget mere…

Pris fra 4.600,- pr. mdr.

_SJO0024_edited.jpg

Mellem virksomhed

Fra 35m2 til 4-6 personer

Har du brug for lidt mere plads, eller er du i gang med at udvide dit firma med ekstra medarbejdere?

I huslejen hos indgår bl.a.:

  • Reception

  • Parkering

  • Kaffeautomat

  • Mødelokaler

  • Fælles arrangementer

  • Mulighed for frokost

  • Rengøring

  • Posthåndtering

  • Internet

  • Alarm

  • Driftsudgifter

  • Og meget mere…

Pris fra 9.200,- pr. mdr.

_SJO0007_edited.jpg

Større virksomhed

Fra 68m2 til 7-10+ personer

Søger du større kontor som egner sig perfekt til virksomheden i vækst eller til dig med flere medarbejdere?

I huslejen hos indgår bl.a.:

  • Reception

  • Parkering

  • Kaffeautomat

  • Mødelokaler

  • Fælles arrangementer

  • Mulighed for frokost

  • Rengøring

  • Posthåndtering

  • Internet

  • Alarm

  • Driftsudgifter

  • Og meget mere…

Pris fra 18.400,- pr. mdr.

_SJO9820_edited.jpg

Enmands virksomhed

Deles med 1-4 personer

Står du og mangler en enkelt kontorplads og trives du med liv og andre mennesker omkring dig

I huslejen hos indgår bl.a.:

  • Reception

  • Parkering

  • Kaffeautomat

  • Mødelokaler

  • Fælles arrangementer

  • Mulighed for frokost

  • Rengøring

  • Posthåndtering

  • Internet

  • Alarm

  • Driftsudgifter

  • Og meget mere…

Pris 2.500,- pr. mdr.

Klik på ønskede plan for zoom
saferoad-pil_sort.png
bottom of page