VI HAR PLADSEN
OG KAPACITETEN
HVAD ENTEN DET ER MØDE ELLER KONFERENCE
Hvis du skal holde møde med dine kunder eller medarbejdere, så er SINO Officehotel det rigtige valg.
Vi går gerne de ekstra skridt og sørger for, at alt det praktiske er på plads, så du kan slappe af og kun skal fokusere på det vigtigste for dig og din virksomhed.
Hos os har du mulighed for at vælge mellem flere forskellige mødeformer, og uanset om du har brug for et serviceret møde i en af vores loungemiljøer, et lukket møde i et af vores professionelle mødelokaler eller ønsker at afholde en konference i vores flotte kantine, så står vi på spring til at kredse om dig.
Alle mødelokaler og konferencerum er udstyret med moderne teknologi, så du og dine gæster får den bedst mulige oplevelse – både online og offline.

Mødelokale
Plads til 1-12 personer
Når du har brug for at holde et møde, kan du altid - helt gratis - låne ét af vores lyse og indbydende mødelokaler. Alle mødelokaler er udstyret med alt hvad hjertet begærer – både når det gælder et godt gammeldags whiteboard eller topmoderne udstyr til dine online præsentationer. Du kan altid reservere lokalerne i vores reception, men de kan også bruges spontant når du har et akut behov.
Platin Mødelokale
Plads til 1-12 personer
Vores PLATIN mødelokale med alt i udstyr er til dig, der har brug for at få lidt ekstra service så du kan kræse om mødedeltagerne. Vores hjælpsomme receptionister vil sørge for opdækningen til dit møde og servere kaffe, te og vand. De vil naturligvis også være behjælpelige, hvis du fx ønsker morgenmad eller frokostanretninger. Så kan du slappe helt af og lade os stå for alt det praktiske.


Lounge
Plads til 1-6 personer
Skal det være uformelt og hyggeligt, så er vores loungemiljøer det helt rigtige sted at holde nogle spontane møder. De kan benyttes hele tiden, har alle wifi og er ganske gratis. Her er der en afslappet stemning, og det er et perfekt sted til at netværke eller sparre idéer med dine medarbejdere eller gæster. Tá en gratis kop kaffe fra en af vores automater og lad tankerne og idéerne flyve.
Gold Lounge
Plads til 1-12 personer
Med GOLD LOUNGE kan du afholde et uformelt møde i en af vores mange hyggelige loungemiljøer, med opdækning og mulighed for at kræse lidt mere om dine medarbejdere, gæster eller netværk. Skal der serveres lidt lækre snacks, en let frokost – eller drikkevarer, så sørger vores søde Receptionister for at servicere jer. Så kan du og dine gæster læne jer tilbage og koncentrere jer om at lade idéerne få frit løb, mens vi sørger for jer.


VIP Konference
Plads til 1-50 personer
Den ultimative VIP konferenceoplevelse finder du i vores indbydende kantine, hvor vi selvfølgelig har wifi og topmoderne udstyr. Her har vi mulighed for at tilbyde alt, hvad du måtte have af ønsker til at få din virksomhed til at fremstå professionel i lækre rammer. Vi sørger for det hele – frisk kaffe, blomster, lækker frokost – ja, mulighederne er mange. Dine gæster bliver modtaget af vores smilende Reception, som sørger for, at servicen er i top og at alting står knivskarpt. Det er den perfekte pakke til dig og dine gæster, når du har behov for at gøre lidt mere ud af arrangementet og fremhæve din virksomhed.
Hvis du ønsker et mere uformelt miljø, så kan du også frit benytte vores indbydende og hyggelige loungemiljøer, som ligger fordelt rundt om i bygningen. Områderne indbyder til hyggelig snak og møder over en god kop kaffe fra vores automater.
Vi leverer en fuld hoteloplevelse til dig og dine gæster - også når sulten melder sin ankomst. Hvis du ønsker forplejning, morgenmad eller frokost, så sørger vi for, at der løbende bliver sørget for kaffe og te samt bliver dækket op med en lækker frokost, når I har brug for en pause.
Uanset hvor du kommer fra, er det let at komme til og fra SINO Officehotel. Vi ligger i Brøndby blot to minutters kørsel fra motorvejsnettet, hvorfra du hurtigt kan komme videre til København, lufthavnen, Fyn, Jylland – ja hele Europa.
Der er desuden gode offentlige transportmuligheder lige uden for døren – og på vores store parkeringsplads er der masser af gratis parkeringspladser til dig, dine medarbejdere og gæster.
Uanset om du er lejer eller ej, så sørger vi for at danne de helt rigtige rammer, hvor du kan holde dit møde i professionelle omgivelser.